Tuesday, 13 November 2012

Tips : Cantik Seperti Lisa Surihani


Tumblr_m3uxzyzsag1r5vbh2o1_500_large

hoi hoi 
di tengah malam 12:56 , sikit lagi nak pukol satu..
isha jumpa satu tips ni..
korang nak tak cantik ?
nak cantik mcm lisa surihani tak ? *haha.. aku mengarut pi tambah lisa 
jum ikut tips ni !!!


mencuci muka 2 kali sehari pagi dan malam 
tidak akan tidur dalam keadaan meke up yg tebal yg mengalahkan badut hidung tomato 
selalu minum air suam , pati teh hijau dan buah buahan 
tak minum kopi dan air berkabonat "cola , pepsi "
menggunakan penyegar mata supaya lingkaran hitam bawah mata hilang 
memakai topeng muka (mask) *topeng ultraman amat digalakkan ><* 2 kali seminggu 
menggunakan penyental muka (scrub) di kawasan zon T wajahnya 

serious cakap , isha tak tahu apa itu scrub la.. penyegar mata la... sebab isha tak pakai lah bende2 untuk muka ni.. 
mama tak kasi . elok2 muka takde jerawat , bila pakai dah pakai habis muka berminyak lah. berjerawat la. itu la.. ini la..
mama isha pun tak pakai bende2 ni semua..
so , lagi elok korg jangan pakai pape..

yang jadi jerawat nya sebab muka korang yg berminyak tuh , 
kalau berminyak cepat2 lah lap k.. jangan biar dia bercampur dengan habuk or kuman2 di udara , sebab tuh lah jerawat tumbuh ^_^
ni yg isha selalu guna..
my mom said it to me :) 

bye

Thanks Sebab Baca Entry Isha . LIKE sikit and say Oyeah !

1 305 org comel komen ^_^:

  1. cik siti dulu masa kecik2 pun mak tak bg pakai benda2 cam tuu...tp bila da besar (bsr sgt ka), jerawat tumbuh sebab stress kadang2 tuu sbb hormone...mau tak mau memang kena buat penjagaan muka sendiri kat rumah la...(bkn p facial treatment)....sekurang kurangnya, seminggu sekali..huhu...

    ReplyDelete