Monday, 2 July 2012

Entry About Xiou :) Thax to Him :))



haihai....
apakah yang sedang anda lakukan..
hahaha.. skema pula aku ni..

di malam yang sejuk ni... saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada XIOU !!!!!!
dia dah banyak tolong isha dalam hal hal blog ni..
terutama dalam proses buat header ni..
haha

now header baru :>>>
i loike !!!

ade sesapa tak nak tempah header dr dia ?
dia dah senaraikan harga mengikut apa yg korang nak..
murah je...


NOTA KEPALA LUTUT

wei xiou , nnt aku bagi kau lima ringgit.. top up maxis kan ?
nnt aku kumpul duit dulu.. haha.. bila dah cukup.. nnt aku gores lepas tu aku bagi kod tuh dekat kau

k la.. 
act tengah buzy gila now... oral lagi.. folio lagi.. hw lagi..
ayoooma...
alololo...
huhu...

kkkk
byebye 

Thanks Sebab Baca Entry Isha . LIKE sikit and say Oyeah !