Wednesday, 16 May 2012

thax kat korg :)



assalamualaikum

ok... hari nih bukak blog kejap :D
sbb saya dah tak thn merindui blog saye ini XD
*ceh.... hahaha*

ok...
tadi pereksa bi...
seriously isha ckp..
pereksa bi kali ni senang !!!
tak pernah isha jawab soalan bi camnih..
hope result ok :D 

thax a lot to Fakrul Danial Nifael sbb study ngan aku mlm tadi...
best gak study mcm tuh...
tp , jawapan kite mesti same kan ??
:P 
btw... mane ade gotong royong masok !!!
sengal lah kau...
hahaha..
just kidding....
kau meniru ke tak tadi ??
XD

thax gak kat kau Azfar couse tolong aku buat ayat semalam...
:) 
time balik tadi aku tak abis ckp lagi Roda dah tarik tangan aku...
kitorg nak cepat tadi sbb nak pergi PAVILLION ....
kalau lambat nnt jem plak
:D

thax gak kat kau Iman couse tolong aku buat ayat gak :D
pastuh tadi kau tolong betulkan ayat aku ...
thax tau :D

thax to u alls :D

lain kali tolong aku lagi :)

ok... 
bye 

Thanks Sebab Baca Entry Isha . LIKE sikit and say Oyeah !