Sunday, 17 June 2012

7 Hari mencintai-Ku ~



assalamualaikum

hello kitttttyyyyy
haha
ok... ni entry kedua selepas entry 
ini ---> entry 1

tengok tajuk tuh..
7 HARI MENCINTAIKU...
waaaaa...
sweet jeee tajuk tuuuh

isha tahu ramai yg pernah dgr...
itu tajuk noveeel
sedih woo novel tuh...
menangis bace novel tuh..
selalu nye nangis sbb tengok drama korea...
but kali ni nangis sbb novel yg sedih camniii


novel ni atiqah yg kaci pinjammm

cube korg bayangkan....khuzairi sanggup bersabar dgn sikap mia yg biadap gile kat khuzairi..
kalau biadap sbg kawan uh x pelaa..
nih biadap kat suami sendiri...

mia mencaci , menghina , mengutuk , menyindir dan menyeksa batin khuzairi..
tp.. khuzairi tetap sabar...
die tak bls ape2 pon...
die hanya membalas dgn senyuman nye yg manisss
huhu...
masih ade ke lelaki yg mcm tuh zaman sekarang ni ??
sadisss wooo novel niii...
kalau lelaki zaman sekarang , isha rase die dah tampar22 perempuan mcm tuh...
kankankan ??
XD

paling suke ayat niii..
time nih mia nak tinggalkan khuzairi , 
" abg harap sangat mia boleh susukan alisa . bagi alisa rasa susu ibunya terakhir kalinya mia . bagi alisa rasa dakapan ibu dia . bagi alisa tatap wajah ibu dia walaupon sesaat cuma . mia bencilah abang . mia makila abang . mia lepaskan segala kemarahan mia pada abang tapi tolong lah jgn benci alisa . abang merayu mia "
tau tak apa mia jawab 
" mak kau kata aku ni perempuan yg tak baik . betapa malangya alisa dpt ibu mcm aku . so kau suruh ajela mak kau carikan perempuan yg baik utuk beri susu pada anak kau . aku x nak nnt aor susu yg aku berikan tu menyebabkan alisa jadi perangai tak elok bila besar nnt "

i hate u mia adriana !!!
berlagak !!!!

pastuh kat cover depan tuh.. ade lirik lagu...
"silap aku juga 
kerana jatuh cinta
insan sepertimu 
seanggun bidadari
seharusnya aku
cerminkan diriku
sebelum tirai kamar aku buka
untuk mengintaimu..... "

nih lagu diaaa


huhu..
dengar lah lagu tuuu
banyak maksud yg mendalam 
kalau paham betul2 mmg sweeet
;D

huhuhu... klaa... mau sambung baca sikit lagi...
bai

Thanks Sebab Baca Entry Isha . LIKE sikit and say Oyeah !

thax to Xiou !!!! :)



assalamualaikum

woit woiit
haha....

nak tanye sikittt...
cantik tak niii



cantik takkk ??
nih xiou yg buat...
rakan blogger...
:D
die baik wooo
isha x mintak pon die dah buatkan...
header ape sume tuh die yang buatkan utuk ishaaa..

kalo korg nak tempah header ke.. name tuh kee... 
minta tolong je kat diee..
muehehehe..
ni blog nye

xiou or zuhri..
thax tau...
:DDDD
kau baik...
hehe...

byeeeee

Thanks Sebab Baca Entry Isha . LIKE sikit and say Oyeah !