Saturday, 17 November 2012

Freebies : Cute Icon For Your Menu Tab


hai 
hari ni terasa nak bagi freebies lah.. hehe
freebies for your menu tab
menu tab tu apa ?
ala.. macam dekat blog isha tu
tutorial tutorial
tuh lah menu tab.
bila korang click , tab baru keluar 

nah freebies yg simple je 


http://4.bp.blogspot.com/-GoqhKoggX00/UKdiP6TLbsI/AAAAAAAAFcs/-8QKnkRwGhw/s1600/homecopy1.png

http://3.bp.blogspot.com/-ID788FPXHc4/UKdiRQ2NHnI/AAAAAAAAFc0/xJoSvIyguAY/s1600/homecopy1+.png

http://3.bp.blogspot.com/-JvJcsAdJYOU/UKdiTUZcYYI/AAAAAAAAFc8/8VyKl_cv5gI/s1600/homecopy2.png

http://2.bp.blogspot.com/-REllJ9dwusw/UKdiV15_BvI/AAAAAAAAFdE/O9_hPWSv6Cg/s1600/homecopy2+.png

http://2.bp.blogspot.com/-AbFEteDALG4/UKdinOS7IgI/AAAAAAAAFdM/PuvkC-C8KU8/s1600/homecopy3.png

http://1.bp.blogspot.com/-Q1MbGUaOunE/UKdjBf6gdkI/AAAAAAAAFdU/0VeeTb6N77Y/s1600/homecopy3+.png

http://4.bp.blogspot.com/-OSnLy9p07nw/UKdjDazn3dI/AAAAAAAAFdc/B3wzMttwuA8/s1600/homecopy4.png

http://1.bp.blogspot.com/-QtfbU_1qyGo/UKdjFF5UbOI/AAAAAAAAFdk/v-mhbbHIyFM/s1600/homecopy4+.png

http://1.bp.blogspot.com/-hy1C5jfTtGQ/UKdjJTZKFBI/AAAAAAAAFds/7vqBWDVJfM8/s1600/homecopy5.png

http://3.bp.blogspot.com/-vnx5Nq4h8gI/UKdjLHFYnOI/AAAAAAAAFd0/a-tyYCgS-yY/s1600/homecopy5+.png

macam mana nak masukkan bende ni ?

Thanks Sebab Baca Entry Isha . LIKE sikit and say Oyeah !

3 305 org comel komen ^_^:

  1. cantik cantik buat sendiri ke? hebat.

    ReplyDelete
  2. ha ah.. buat ptg tadi ^__^ thanks

    ReplyDelete
  3. kak isha macam mana nak letak "HOME" dengan "TUTOR" ? dekat blog cuba kak isha tengok BLOG saya , saya xde , sebab saya x tahu nak letak macam mana ? kak isha boleh x tolong bagi Tutorial macam mana nak letak tutor / home dekat blog ?? "\

    ReplyDelete