Saturday, 29 September 2012

"Bertudung Vs Tak Bertudung"- Gila Teruk Perempuan NI !!!



assalamualaikum 

#Eh tetibe pagi2 ni ada entry ...
haha...
idea tengah melimpah.. sooo.. buat jela sebelum terlupa

ok.. baca ni..
tak tahu lah korang dah pernah baca :)

Jenab update status dekat fb 
semua yang tutup aurat konpem masuk syurga ke ? 

semua yang baca ni ada akal dengan otak kan ?
so pepandai lah nilai nya :)
comment please :))

bye !!!

Thanks Sebab Baca Entry Isha . LIKE sikit and say Oyeah !

10 305 org comel komen ^_^:

  1. pandai2 la fikir ye...semua da dijawab kat situ kan..:D

    ReplyDelete
  2. wanita skrg byk mmprsoalakn psl aurat...walahal ia sesuatu yg wajib utk wanita muslim..Sedih bila wanita islam sndri mempertikaikannya...erm..smoga allah mmberi pgjran yg mmpu mnyedarkan mereka.:)

    Menutup itu indah.
    Mendedah itu seksa..:)

    ReplyDelete
  3. @lyeen betul tu betul .. saya tak cukup lagi pasal agama2 ni , tapi apa yang saya tahu , tutup aurat tuh wajib :) ibarat gula2 yg berplastik dgn yg tak berplastik , mana yang kita nak pilih ? mestilah yg berplastik kan.. sbb yg berplastik tuh elok :) sama juga hal bertudung dlm islam ni , yg bertudung tu elok , manis , sopan :)

    ReplyDelete
  4. betul tu... bertudunglah, bukan susah pun... yg bukak tudung tu lgi susah... dah la bertambah2 dosa... memang tak semua yg bertudung baik, tapi yg tak bertudung cnfirm masuk neraka... dlm Al-Quran dah di beri tahu.... sekurang2nya kita cuba menutup aurat walaupun x sempurna

    ReplyDelete
  5. @eyra :) bagus la.. sbb tu isha kata "tak tahu lah korang dah pernah baca :)" isha saja2 share bende ni :)

    ReplyDelete
  6. @aina :) memang tak susah kan :) tp yang susah bila org yg tak bertudung ni mcm2 buat alasan "panas la" "tak lawa la" itu la ini la.. haih.. mcm2 . habis tu kami yg bertudung ni , tak panas ke ? biarlah kami panas dengan bertudung supaya kami tidak panas di akhirat :) hehe betul ke isha cakap ni ?

    ReplyDelete
  7. jangan yakin sangat yang tutup aurat masuk syurga

    allah tentukann

    ReplyDelete
  8. @xiou betul tu betul :) perkara yang allah tengok ialah solat kita :)

    ReplyDelete