Monday, 19 December 2011

Gilew ke apew !


Assalamualaikum...
Anyeonghaseyo for my readers.. chat x ? Dah lamew Isha x on blog ... 
Readers mesti pelik ngan tittle Isha kan... Isha nak citew ckit... 
Adew org gilew kat sebelah umah Isha . Hah org gilew ? Bkn gilew betol.. Isha cumew gelarkan jew.... Camnew Isha x katew diew tu gilew , yelah , menyanyi kuat gilew , pastu nyanyi plak kat tingkap bilik tu , diew ingat ni koncert diew kew... ? Suare sdp x pew r... ni suara mcm katak .... ONG ! ONG ! Isha x sure tu betol kew jiran Isha . Isha rasew mcm x jew ... Rumah diew skrgni tgh renovate , manalah tau tu abg2 indon kew yg renovate umah tu... Isha x nampak sgt mukew diew , walaupon mukew diew terpampang kat tingkap tu , sbb Isha x pakai speck... Tak tau r speck Isha kat manew.... jgn lah hilang... huhuhu... Tu nyawa tuk Isha melihat .... 
Speck ooo Speck , manew ko ?

p/s : Sorry ek kalo org yg Isha  citew tu bacew... 

 Assalamualaikum....
Thanks Sebab Baca Entry Isha . LIKE sikit and say Oyeah !

0 305 org comel komen ^_^:

Post a Comment