Tuesday, 17 July 2012

Blog I pun Nak Puasa juga kaysss.. haha XD



halllo

loooooooooooook
my blog dah berubah habis habis ...
haha

blog isha pun nak puasa juga
so , apa salahnya kalau isha upgrade blog ni bertemakan ramadhan yang akan datang 
:)

by the way , isha ingin mengucap SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN 
selamat berpuasa ya semua :)
hope ramadhan tahun ni menjadi ramadhan yang terbaik dan dirahmati oleh ALLAH
:)

tak sabar nya nak berpuasa :)
lagi beberapa hari je lagi
ramadhan is around the corner :) 

ada lagi tak yang tak ganti puasa lagi ??
ayoyo...
bila mau ganti ??
banyak lagi ke ??
ganti lah cepat cepat k :)
kalau tak ganti nanti kena bayar denda 
isha pun tak tahu denda ape ...
hehe.. tapi dalam hukum islam bagi sesiapa yang tidak menggantikan puasa ramadhan nya akan dikenakan membayar .... membayar... errrmmm .. errrmmm..
hehe.. isha lupa lah nak kene bayar ape..
hehe... 
search google ye .. muehehehe

mesti dah ada yang dah beli baju raya kan ??
isha daah :)

apa apa pun , cantik tak header isha tu ?
cantik kan ??
sweet jee
haha
bukan isha yang buat ni
siapa lagi kalau bukan XIOU 
dia yang beria ria sangat nak buat header tuh
haih dia ni
terlampau rajin sangat laaa
haha

isha nak tempah header raya pula lah dekat dia
hehe

"apa yang nak tulis semua dah lupa... ni semua sebab komen dengan kau lah xiou .. LOL"

haha.. nak tulis ape pun dah lupaaa..
haha


NOTA KEPALA LUTUT 

to orang yang maki hamun aku dekat chatbox <chit chat> kat tepi kanan blog aku ni...
kalau kau baca entry aku ni..
skema gila kan ??
thax sebab komen k
aku amat hargai komen kau tuh !

:)))

byeee

Thanks Sebab Baca Entry Isha . LIKE sikit and say Oyeah !

1 305 org comel komen ^_^: