Sunday, 25 December 2011

Kejap Lagi....


Assalamualaikum...
Hello readers..... Minggu depan dah skola.. horrey.....x sabar nyew.. SMKSU , here I come.... hehe.... Isha nak skola sgt ni sbb Isha boring duk kat umah... lagipon x dew wat papew... tp kan , bile skola, nak cuti , bilew cuti, nak skola... pelik2.... tulah manusia.... hoho (ok... dah lari tajuk)
Ok... hari ni Isha nak keluar . Kejap lagi , nak gi kenduri kahwin kat Shah Alam. Kenduri jiran umah lama... dah lama x jumpew diew .. hoho... lepas ni jugak , mama katew nak gi beli tudung... hoho... Isha nak beli shawl.... hoho.... Isha x tau sejak bilew sukew pakai shawl ni... hehe.... Isha tengok , design shawl sumew cantik2.... sbb tu Isha minat nak beli shawl... hehe...
ok... Isha nak gi gosok baju jap.. hoho.....

p/s : mentang2 hari ni krismas... cubew readers kire bapew banyak Isha tulis 'HOHO' hehe.. mcm santa kan... ni disbbkan Isha dah  berjangkit dgn sorg mamat ni.. bilew chat jew asyik tulis 'HOHO'... 
K...
Assalamualaikum... 
Thanks Sebab Baca Entry Isha . LIKE sikit and say Oyeah !

0 305 org comel komen ^_^:

Post a Comment